Süleyman Çataltepe - Ekasa Bilişim A.Ş.

 

 

“Ingenico’nun, deneyimli ekibiyle saha ve ürün desteği onularında sürekli yanımızda olması ve destekleyici tutumu iş birliğimizi güçlendirmektedir.”

Süleyman Çataltepe - Ekasa Bilişim A.Ş. İş Geliştirme Müdürü


Mağazacılık sektöründe faaliyet gösteren Tera Yazılım, müşterilerine kullanıcı dostu çözümler sunmayı tercih ediyor. 2018 yılında Ingenico ile çözüm ortaklığı yaptıklarını belirten Ekasa Bilişim İş Geliştirme Müdürü Süleyman Çataltepe, yeni nesil ÖKC ve ödeme sistemini tümleşik olarak tek cihazda sunması ve tüketici memnuniyetinin yüksek olması nedeniyle Ingenico ile çalışmaya karar verdiklerini belirtti. Süleyman Çataltepe ile Tera Yazılım’ın hedeflerini ve Ingenico YazarkasaPOS’ların performansını konuştuk.

Tera Yazılım/ Ekasa hakkında bilgi verebilir misiniz?

Tera Yazılım 1996’dan beri mağazacılık sektöründe faaliyet göstermektedir. Çekirdek iş olarak her zaman mağaza ön ofisinin yönetimi ve işletimine odaklanmıştır. Mağazanın müşteri ile olan ön yüzünde, mağaza operasyonunun gerek duyacağı her türlü detayda çözüm sağlamaktadır. ÖKC bağlantılarından kampanyalara, ERP entegrasyonlarından üçüncü parti kampanya kuruluşlarıyla ve CRM sistemleriyle entegrasyona kadar geniş bir yelpazede müşterilerine hizmet vermektedir.

Hem sabit hem de mobil platformlarda, aynı özellikleri taşıyan çözümler sunulmakla birlikte, müşterinin taleplerine özgü farklılaştırılmış uygulamalar da gerçekleştirilmektedir.

Firmanızın hedeflerinizden kısaca bahsedebilir misiniz?

Firmamız, kurulduğu günden bu yana gelişen teknolojiyi takip eden ve müşterilerine kullanıcı dostu çözümler geliştirmeyi geliştirmeyi ilke edinen bir anlayış içinde ürünlerini bir üst basamağa taşımayı hedeflemiştir. Sektörel olarak daralma yaşanan geçtiğimiz dönemin ardından, kısa vadede, öz kaynaklarımızla kontrollü bir kapasite artırımına giderek, ürün yelpazemize yeni yazılım ve yazılım donanım bütünleşik çözümler eklemeyi hedeflemekteyiz. Türkiye genelinde ve yurtdışında 350 üzerinde farklı perakende operasyonunda kullanılan 10 binin üzerinde sistemimizi, özellikle mobil platformlarda daha yaygın hale getirmeyi hedefliyoruz.

Ingenico ile iş birliğiniz nasıl başladı? Söz konusu bu iş birliğinde etkili olan kriterleri sıralayabilir misiniz?

Ingenico ile iş birliğimiz 2018 yılında başladı. Yeni nesil ÖKC ve ödeme sistemini tümleşik olarak tek cihazda sunması, bu konudaki pazar payı, esnek bir platform sağlaması ve tüketici memnuniyetinin yüksek olması en önemli unsur oldu. Ürün geliştirme aşamasında karşılıklı olarak yakalayabildiğimiz sinerji de iş birliği yapmamıza etkili olan önemli bir etkendir. İki yıldır güzel bir iş birliği içerisinde çalışmalarımızı sürdürmekteyiz. İleriye yönelik olarak yeni teknolojiler ve esnek platformlar üzerinde de iş birliği içinde olmayı hedefliyoruz.

Ingenico’nun sunduğu çözümleri verimlilik, operasyon süreçleri, zamandan tasarruf, müşteri ve çalışan memnuniyeti gibi konuları göz önünde bulundurarak değerlendirebilir misiniz?

Cihazların esnek yapısı, özellikle mağaza içi hem sabit hem de mobil uygulamalara uygunluğu bizim için önem taşımaktadır. İşletmelere ne kadar hızlı ve sorunsuz bir mağaza ön ofis deneyimi yaşatırsak, müşteri memnuniyetimiz de aynı oranda üst seviyelere taşınmaktadır. Ingenico’nun, deneyimli ekibiyle saha ve ürün desteği konularında sürekli yanımızda olması ve destekleyici tutumu iş birliğimizi güçlendirmektedir.